Dot. wniosków o rozłożenie płatności na raty
Miejsce wydarzenia: Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej
Przejdź do kalendarza pokaż na mapie
Przypominamy, że zgodnie z Uchwałą Senatu Politechniki Częstochowskiej nr 350/2018/2019 w uzasadnionych przypadkach (udokumentowana trudna sytuacja materialna studenta) kierownik dydaktyczny na pisemny wniosek zainteresowanego może wyrazić zgodę na rozłożenie opłat (np. czesne, powtarzanie określonych zajęć) na raty.
Student musi udokumentować trudną sytuację materialną w rodzinie poprzez złożenie kompletu zaświadczeń niezbędnych do wyliczenia dochodu na jedną osobę w rodzinie. Dochód na jedną osobę w rodzinie studenta ustala się zgodnie z zasadami obowiązującymi przy przyznawaniu stypendium socjalnego w Politechnice.
Ilość rat, ich wysokość i termin wniesienia określa kierownik dydaktyczny.
W przypadku niewpłacenia w terminie rat, opłata powiększona zostaje o odsetki ustawowe od dnia wymagalności opłaty do dnia wniesienia opłaty.
Termin składania wniosków o rozłożenie płatności na raty upływa 30 września (w przypadku semestru zimowego).