Wnioski o wydanie zaświadczenia
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej udziela informacji na temat przebiegu i zakończenia studiów wyłącznie swoim studentom i absolwentom, zachowując przy tym prawo do weryfikacji tożsamości osoby, która o takie informacje występuje.
Wniosek o wydanie zaświadczenia, w tym do celów emerytalno-rentowych, zgodnie z informacjami zawartymi na stronie https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-zaswiadczenia-o-przebiegu-lub-ukonczeniu-studiow, można złożyć:
- na Uczelni lub listownie:
dokument złożony osobiście w Dziekanacie Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej lub listownie przez wysłanie oryginału podpisanego wniosku na adres:
Dziekanat Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Politechnika Częstochowska
Al. Armii Krajowej 21
42-201 Częstochowa
- przez Internet:
za pomocą platformy ePUAP (jeśli masz profil zaufany lub certyfikat kwalifikowany) lub przez e-mail - podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Usługa udzielenia informacji jest bezpłatna.
Wniosek o wydanie zaświadczenia o statusie studenta
Wniosek o wydanie zaświadczenia o pobieranych stypendiach
Wniosek o wydanie zaświadczenia do celów emerytalno-rentowych